poniedziałek, 31 lipca 2017

#conowego, czyli sierpniowe zapowiedzi

Jutro sierpień... miesiąc wakacji za nami... czasie zwolnij, proszę :( Ale przynajmniej nowe książki wyjdą ^^ Ten miesiąc zapowiada się całkiem interesująco pod względem nowości wydawniczych, sami zresztą zobaczcie ;P
 

1. "Dziewczyna z Brooklynu" - Guillaume Musso | Wyd. Albatros

"Doskonale pamiętam ten moment: stoimy nad brzegiem morza, patrząc, jak zachodzące słońce rozświetla horyzont. Wtedy Anna zapytała: "Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś naprawdę złego?". Co mogłem odpowiedzieć? Anna była kobietą mojego życia. Za trzy miesiące mieliśmy się pobrać. Oczywiście, że ją kochałem, niezależnie od tego, co zrobiła. Tak przynajmniej myślałem, gdy ona gorączkowo szperała w torebce i wręczała mi zdjęcie, mówiąc: "Oto, co zrobiłam". Patrzyłem oszołomiony na jej sekret i wiedziałem, że nasz los odmienił się bezpowrotnie. Zszokowany, odszedłem bez słowa. Kiedy wróciłem, było już za późno – Anna zniknęła. Od tamtej chwili wciąż jej szukam. "

Raphaëljest wziętym pisarzem. Od kilku miesięcy spotyka się z Anną, która pracuje jako stażystka na pogotowiu w paryskim szpitalu, gdzie oboje się poznali. Podczas romantycznej podróży na Lazurowe Wybrzeże Raphaël, którego męczy tajemniczość Anny, przypiera ją do muru pytaniami o jej przeszłość. Po burzliwej kłótni dziewczyna opuszcza ukochanego i wraca do Paryża. Raphaël jedzie za nią. Na miejscu okazuje się, że dziewczyna zniknęła. Raphaël wraz z najbliższym przyjacielem, emerytowanym inspektorem policji, zaczyna jej szukać. Poszukiwania okazują się dużo bardziej skomplikowane, niż obaj początkowo myśleli. W wyniku prywatnego dochodzenia wychodzi na jaw, że Anna nie jest wcale tą osobą, za którą się podawała. Kobieta znalazła się w wielkim niebezpieczeństwie z powodu swojego udziału w nierozwiązanej sprawie sprzed dziesięciu lat.

Data premiery - 2 sierpnia

2. "Bez uczuć" - Mia Sheridan | Wyd. Otwarte

Nieszczęśliwa miłość do Lydii odebrała Broganowi wszystko. Ciężko zraniony staje się wyrachowany i skupia się na swoim biznesie i na zemście. Bo miłość wcale nie jest cierpliwa ani łaskawa.

Życie Lydii wyglądało kiedyś zupełnie inaczej – była bogata, bezpieczna i kochana. Teraz fortuna się od niej odwróciła. Rodzinna firma znalazła się na skraju bankructwa, lecz Lydia zrobi wszytko, by ją uratować. Gdy na jaw stopniowo wychodzą tajemnice jej bliskich, dziewczyna odkrywa, że niebezpieczeństwo może grozić także jej. Nie przypuszcza jednak, że największy cios padnie z najmniej spodziewanej strony...
Czy w sercach Lydii i Brogana na nowo zakwitnie miłość, chociaż wybrali życie bez uczuć?

Data premiery - 2 sierpnia

3. "We wspólnym rytmie" - Jojo Moyes | Wyd. Znak
(Dałam ta pozycję już przy okazji lipcowych premier, nie wiem, coś mi się pomyliło, bo ona wychodzi tak naprawdę w sierpniu ;P)

Dobry jeździec wie, że ma tylko jedną szansę, aby zaskarbić sobie szacunek konia. Wie też, że przez jeden wybuch gniewu może na zawsze stracić jego zaufanie. Konia można bowiem skrzywdzić tylko raz. Potem latami odbudowuje się zerwaną relację. Z ludźmi bywa podobnie...
Świat Natashy rozsypał się wraz z odejściem męża. Gniew i zraniona duma popchnęły ją do zrobienia rzeczy, których potem żałowała. Gdy człowiek traci kogoś bliskiego, nie zawsze zachowuje się rozsądnie. Natasha zamknęła się w swojej samotności, postawiła na niezależność i karierę. Kiedy decyduje się pomóc spotkanej w podejrzanych okolicznościach Sarze, nie przypuszcza, że ta "dziewczynka znikąd" odkryje przed nią życie na nowo.
Co się stanie, gdy Natasha zaryzykuje wszystko dla dziewczynki, której nawet nie zna i nie rozumie? Czego można się nauczyć od osoby, która kocha bardziej konie niż ludzi?
We wspólnym rytmie to opowieść o kobiecie, która nie dopuszcza do siebie myśli, że mogłaby znów być kochana, i o dziewczynie, która jest gotowa kłamać i kraść dla kogoś, kogo kocha.
Miłość istnieje w tym, co się robi, w małych i dużych gestach. To, że się o niej nie mówi, nie oznacza, że jej nie ma.

Data premiery - 2 sierpnia

4. "Zaklinacz ognia" - Cinda Williams Chima | Wyd. Moondrive

Chłopiec sięgnął do swojego amuletu, jak robił kilkanaście razy dziennie, i poczuł charakterystyczny przepływ energii. Czarownicy stale emanowali magiczną energią. Amulety gromadziły tę moc, aż uzbierało się jej tyle, że można ją było wykorzystać. Bez amuletu magia rozpraszała się i marnowała.
Trwa wojna między królestwami Arden i Fellsmarch. Władca Ardenu Gerard nie cofnie się przed niczym, żeby zapanować nad całym kontynentem – nawet przed zniewoleniem czarodziejów. Na jego drodze staje jednak dwoje ludzi, których uczucia zranił za bardzo.
Adrian, syn Wielkiego Maga i królowej Fellsmarchu, marzy o tym, by zostać magicznym uzdrowicielem. Gdy jego ojciec ginie w zasadzce wroga, poprzysięga zemstę i doskonali znajomość trucizn. Jenna ma na karku tajemnicze znamię, a jej serce bije w rytm płomieni. Przez lata zmuszana była do pracy w kopalniach miasta Delphi. Przyłącza się do walki, gdy żołnierze Ardenu zabijają jej przyjaciół.
Wspólny cel splata losy Adriana i Jenny na ardeńskim dworze. Aby pokonać Gerarda, będą musieli odnaleźć się w świecie, gdzie nie ma prostego podziału na dobrych i złych, wśród ryzykownych sojuszy i pałacowych intryg. Równie niebezpieczna okaże się prawda o ich przeznaczeniu...

Data premiery - 17 sierpnia

5. "Milion odsłon Tash" - Kathryn Ormsbee | Wyd. Moondrive

Natasha, zwana Tash, to prawdziwa fangirl. Uwielbia czytać, a jej ukochany pisarz to Lew Tołstoj. Jej pokój wypełniają cytaty z jego książek i plakaty.
Jest też vlogerką. Na jednym ze swoich kanałów na podstawie „Anny Kareniny” Tołstoja tworzy wraz z paczką przyjaciół serial internetowy „Nieszczęśliwe rodziny”.
Pewnego dnia Tash nie może uwierzyć własnym oczom: liczba subskrybentów jej kanału na YouTubie rośnie w błyskawicznym tempie. I zaczyna się: GIF-y, fanarty, szaleństwo na Twitterze, ciągły przyrost followersów... Pisze do niej nawet Thom Causer, jeden z najseksowniejszych youtuberów, prosząc o numer telefonu, bo chce ją lepiej poznać. Nominacja do najważniejszej nagrody vlogerów staje się dla niej ukoronowaniem ciężkiej pracy.
Jednak wraz z rosnącą liczbą odsłon swojego kanału dziewczyna poznaje też samą siebie. Czy znajdzie odwagę na miłość w realu? Czy razem z przyjaciółmi udźwignie ciężar sławy?
Oto utrzymana w duchu „Fangirl” oraz „Girl Online” opowieść o internetowej sławie, vlogowaniu i życiu, które zna każdy nastolatek. „Milion odsłon Tash” to powieść wypełniona humorem i celnymi spostrzeżeniami dotyczącymi dorastania, którą pokochasz od pierwszej strony i będzie to miłość z wzajemnością.

Data premiery - 17 sierpnia

6. "Fałszywy pocałunek" - Mary E. Pearson | Wyd. Initium

Księżniczka Lia jest pierwszą córką domu Morrighanów, królestwa przesiąkniętego tradycją, poczuciem obowiązku i opowieściami o minionym świecie. W dniu swojego ślubu ucieka, uchylając się od obowiązków − pragnie wyjść za mąż z miłości, a nie w celu zapewnienia sojuszu politycznego. Ścigana przez licznych łowców, znajduje schronienie w odległej wsi, gdzie rozpoczyna nowe życie. Gdy do wioski przybywa dwóch przystojnych nieznajomych, w Lii rozbudza się nadzieja. Nie wie, że jeden z nich jest odtrąconym księciem, a drugi to zabójca, którego ma za zadanie ją zamordować. Wszędzie czai się podstęp. Lia jest bliska odkrycia niebezpiecznych tajemnic – i jednocześnie odkrywa, że się zakochuje.

Data premiery -  3 sierpnia

7. "Dance. Sing. Love. Miłosny układ" - Layla Wheldon | Wyd. Editio

 Livia Innocenti jest zawodową tancerką. Razem z zespołem robi show podczas koncertów i teledysków największych gwiazd muzyki. James Sheridan jest topowym piosenkarzem, bożyszczem fanek i ulubieńcem portali plotkarskich. Spotykają się w Rzymie w czasie wspólnego tournée po Europie. Livia szybko przekonuje się, że woda sodowa uderzyła młodemu celebrycie do głowy. Nikt jej tak nie wkurza na próbach, jak arogancki i egoistyczny James. Na dodatek choreografia przewiduje kilka utworów w ich wykonaniu w duecie. Początkowo nie potrafią się dogadać i nawzajem się ignorują, jednak serca nie da się oszukać, nie na dłuższą metę. Czy będzie to szczęśliwy układ? Jakie role przyjdzie im wspólnie zatańczyć w tej historii?
Podążanie za głosem serca nie zawsze jest takie proste, jak się wydaje, i nie zawsze słuszne. Czasem kierowanie się rozumem jest najlepszą drogą, bo miłość, zamiast uszczęśliwiać, potrafi sprawiać ból. Zatrać się w historii pełnej pasji, pożądania, zwrotów akcji i gorących rytmów.

 Data premiery - 17 sierpnia 


8. "Podróżniczka" - Arwen Elys Dayton | Wyd. Uroboros

Quin Kincaid jest Poszukiwaczką. To wielki honor i tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ale to, czego się dowiedziała w noc swojej Przysięgi, zmieniło jej świat na zawsze. Życie Quin zostało bowiem zbudowane na oszustwie. Tradycja Poszukiwaczy okazała się nie tyle szlachetna, ile brutalna i bezwzględna. Ojciec dziewczyny jest mordercą. Jej wuj – kłamcą. Jej matka – ofiarą. A chłopiec, którego kiedyś kochała, pogrążył się w zemście, mając na swojej liście także jej rodzinę. Jednak Quin nie jest sama. Shinobu, jej najlepszy przyjaciel i ukochany, to teraz jedyna osoba, której może zaufać. Jedyna osoba, która chce poznać prawdę o Poszukiwaczach równie rozpaczliwie jak Quin. Ale im głębiej będą grzebać w przeszłości, tym mroczniejsza będzie ich teraźniejszość. Wśród zaginionych dawno temu rodzin Poszukiwaczy i niebezpiecznych sojuszów czai się bowiem coś o wiele groźniejszego: złowrogi plan rozpoczęty wiele pokoleń temu, zdolny unicestwić tradycje Poszukiwaczy na zawsze.
Przeszłość jest blisko. I zamierza zniszczyć wszystkich.

Data premiery - 17 sierpnia

 9. "Nigdy nie zapomnę" - Kerry Lonsdale | Wyd. Znak

Czy pozwolisz miłości odejść?
Los wywrócił życie Aimee do góry nogami. W dniu, w którym miała stanąć na wymarzonym ślubnym kobiercu, pochowała miłość swojego życia – Jamesa. Po pogrzebie podeszła do niej tajemnicza kobieta, twierdząc, że ukochany nie umarł. I choć cały świat przekonuje Ajmee, że życie musi toczyć się dalej, w jej sercu cały czas tli się nadzieja i niepokój. Nie zdoła zapomnieć o przeszłości, dopóki nie dowie się, czy James żyje.
Bestsellerowy debiut, który zawojował serca czytelniczek w USA i został okrzyknięty najlepszą lekturą na lato 2016. Świetnie napisana, zapierająca dech w piersiach opowieść o miłości, nadziei i wyboistej drodze do szczęścia.

 Data premiery - 17 sierpnia
 
10. "Dziwna i taki jeden" - Meagan Brothers - Wyd. YA!

Lula i Rory są najlepszymi przyjaciółmi. Chodzą do tej samej szkoły, uwielbiają "Autostopem przez galaktykę", a po lekcjach pasjami oglądają serial "Z Archiwum X". Oboje czują, że odstają od reszty nastolatków. Łączy ich także trudna sytuacja rodzinna: mama Rory'ego pije, z kolei mama Luli odeszła dawno temu, zostawiając po sobie tylko kilka książek o aktorstwie. Wiedzą o sobie wszystko, do czasu gdy Lula odkryje, że Rory nie wspomniał jej o swoim awansie do szkolnej drużyny futbolowej, a przede wszystkim o swoim romansie z dużo starszym od siebie szefem, Andym. I to właśnie wtedy, gdy Lula zaczynała myśleć, że czuje do Rory’ego coś więcej… Nie wiedząc, kim jest bez najlepszego kumpla i kwestionując własną tożsamość seksualną, dziewczyna znika z miasteczka i wyrusza na poszukiwanie długo niewidzianej matki.

Data premiery - 30 sierpnia

11. "Szamanka od umarlaków" - Martyna Raduchowska - Wyd. Uroboros


Kto by pomyślał, że potomkini wielkiego rodu czarodziejów, wróżbitów i telepatów zbuntuje się wobec rodzinnej tradycji… Ida Brzezińska ma osiemnaście lat i uważa magię za stek bzdur. Jak sama twierdzi, taka z niej czarownica, jak z koziego zadka waltornia. Jedyne, o czym Ida marzy, to spokojne życie młodej dziewczyny: wymarzone studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, mieszkanie w akademiku, poznawanie świata… Niestety przeszkadzają jej w tym pojawiające się ni stąd ni zowąd trupy. Widzenie zmarłych i przewidywanie śmierci ludzi żyjących to magiczny dar, długo poszukiwany przez rodziców Idy. Nie jest łatwo być medium… a dodatkowo Ida ma prawdziwego Pecha!

Data premiery - 30 sierpnia




Na co najbardziej czekam? Zdecydowanie na "Zaklinacza ognia" oraz "We wspólnym rytmie". Wyczekiwałam również "Bez uczuć", ale ku mojej radości kilka dni temu dostałam tę książkę i zabieram się za czytanie ^^  Z chęcią przeczytałabym też "Dziewczynę z Brooklynu" i chyba dorzucę ją do najbliższego zamówienia. A Wy? Jakiej książki najbardziej wyczekujecie? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam^^


Do następnego! 
I zaczytanego (oraz długiego xd) sierpnia ^^










44 komentarze:

  1. Jest sporo ciekawych tytułów w tym miesiącu. Ja mam upatrzone co najmniej 4 książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że ci się spodobają ;)

      Usuń
  2. Póki co to przygarnęłam pierwszą część Podróżniczki i chyba raczej na pewno porozglądam się za innymi pozycjami z twojej listy :D


    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, niech zwolni ten miesiąc, ja nie chcę do sql! :(
    ,,Bez uczuć" bardzo chcę przeczytać! :D I ta okładka, uhhh <3
    ,,Zaklinacz ognia" zapowiada się spoko i mimo, że nie czytałam ,,Szklanego tronu" to okładka bardzo mi się z nią kojarzy i ogółem mam wrażenie, że będzie podobne XD
    ,,Milion odsłon Tash" chciałabym przeczytać ze względu na opis i tą boską okładkę (*.*), ale boję się, że będzie podobne do ,,Fangirl" której nienawidzę XD
    ,,Fałszywy pocałunek" pierwsze słyszę, ale już mi się podoba... :)
    ,,Dance. Sing. Love" chcę przeczytać :D
    ,,Nigdy nie zapomnę" zapowiada się w moim guście :)

    Jak w lipcu prawie nic z premier mi się nie podobało, tak sierpień nadrabia! Zbankrutuję! :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chce :(
      Bez uczuć właśnie czytam i to jest kurcze świetne :D A Zaklinacz też mi się z ST kojarzy... oby to było tylko takie wrażenie, które się zmieni po przeczytaniu ;P Mama nadzieję, że uda ci się przeczytać wszystko, co chcesz z tej listy :D
      Nie martw się, ja też zbankrutuję :D

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Milion odsłon Tash'' mam już u siebie i jednocześnie jest to jedyna pozycja, którą chcę przeczytać w sierpniu. Reszta książek jakoś nie zachwyca. Pozdrawiam!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ta pozycja tak średnio kręci i raczej po nią nie sięgnę... Ale kto wie, kto wie, może jednak :D

      Usuń
  6. Najbardziej interesują mnie trzy pierwsze pozycje :)) Chociaż Musso najbardziej, jestem ciekawa co tam autor tym razem wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego bardzo ciekawa :D

      Usuń
  7. Najbardziej czekam chyba na "We wspólnym rytmie", ale reszta też wygląda zachęcająco, no i jak tu wytłumaczyć portfelowi, że jest tyleee do czytania?:D
    Pozdrawiam!
    https://beetroootreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz sposób, to podaj, bo mojemu też bym musiała wytłumaczyć :D

      Usuń
  8. U mnie w sierpniu posucha, bo czekam tylko na jedną książkę, a dokładnie "Bez uczuć" Sheridan :) Przynajmniej nadrobię czytelnicze zaległości :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez uczuć jest świetne :D Powodzenia w nadrabianiu :D

      Usuń
  9. Widzę, że same ciekawe książki wchodzą w sierpniu na rynek :D Najbardziej jestem ciekawa "We wspólnym rytmie", styl Jojo Moyes kupił mnie po zaledwie dwóch przeczytanych powieściach <3 Jestem też dość zaintrygowana "Fałszywym pocałunkiem" oraz "Milionem odsłon Tash". O "Dance Sing Love" mówi się w blogosferze i na instagramie tak wiele, że myślałam, że jest już po premierze :D W każdym razie nie wiem, kiedy to wszystko nadrobię, bo z miesiąca na miesiąc coraz to więcej nowości, a stosik na półce wcale się nie zmniejsza!
    Dziękuję, że podrzuciłaś adres swojego bloga na ig. Myślę, że zostanę tu na dłużej :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Książek coraz więcej, a miejsca coraz mniej :D We wspólnym rytmie zapowiada się naprawdę ciekawie :D Trzymam kciuki, żeby udało ci się przeczytać wszystkie, które masz w planach :D
      Oo super, bardzo mi miło ^^

      Usuń
  10. Chyba najbardziej czekam na "Wszechświat w mojej dłoni" i "Ruchome piaski", "Bez uczuć" bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no coś kojarzę te tytuły :D "Bez uczuć" jest cudowne <3

      Usuń
  11. Oczywiście Bez uczuć na pierwszym miejscu do przeczytania, ale Nigdy nie zapomnę też zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam Bez uczuć :D Też myślę, że to może być fajne ^^

      Usuń
  12. To dziwne uczucie, kiedy widzisz kogoś, zupełnie subiektywna listę premier, i czujesz, że musisz mieć wszystkie wymienione. Jak z tym żyć?! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprosić portfel i iść do księgarni kupić wszystkie te premiery :D

      Usuń
  13. Na pewno ciekawi mnie Fałszywy pocałunek i Podróżniczka :)

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej interesuje mnie "Dziewczyna z Brooklynu", uwielbiam książki Musso, on nie zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dance, sing, love" nie polecam. :) Natomiast "Bez uczuć" jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, dzięki za ostrzeżenie ;) Co do Bez uczuć to się totalnie zgadzam :D

      Usuń
  16. Najbardziej intryguje mnie ,,Milion odsłon Tash". Jest ona porównywana do bardzo lubianej przeze mnie ,,Fangirl", więc liczę że również mi się spodoba :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Fangirl, więc może i mnie by się spodobało ^^

      Usuń
  17. Zbankrutuję w tym miesiącu. Czemu tyle premier jest w tak krótkim czasie?

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nową Moyes już mam! Niedługo zabieram się za lekturę :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Dziewczyna z Brooklynu" i "Dance, sing, love. Miłosny układ" - chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Dziewczynę z Brooklynu" już kupiłam i niedługo biorę się za czytanie :D

      Usuń
  20. Na pewno przeczytam "Dziewczyna z Brooklynu", uwielbiam pióro tego autora! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne świetne książki, szkoda, że razem z nimi nie dają zmieniacza czasu, aby mieć więcej czasu na czytanie.:D

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja ♥ A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami :*
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę ♥